- Teràpia adults - teràpia familiar - Teràpia familiar - Acompanyaments amb patologies severes. - Grafologia i Psicomorfologia
Contacte centre
Eduard Darbra
e-mail: eduarddarbramagri@gmail.com
Telfn: 699689665
Pilar Prat
e-mail: pilarpratjorba@gmail.com
Entrades populars
-
El sentiment d'abandonament és un sentiment que moltes vegades és inconscient i pot tenir moltes conseqüències, des d'una depressió,...
-
Dedicar un temps per tu En la societat actual les persones vivim molt atrafegades. Es tenen moltes coses al cap. Feina, estudis, fa...
-
Las personas somos uno de los seres mas dependientes dentro del grupo de los mamíferos. Muchos de los seres vivos cuando nacen ya tienen c...
-
Cada vegada més s'utilitza l'ordinador per a fer més coses fins i tot per ajudar als nens amb dificultats d'aprenentatge, ( di...
-
Moltes vegades les persones fem interpretacions dels pensaments dels altres sense saber realment el que pensen, aquest fet ens porta a fer ...
-
La situació que estem passant actualment és una situació de crisis psicològica. Algunes de les reaccions emocionals en situacions d'eme...
-
L'escalada és un esport que cada dia el practica més gent, quina podria ser la causa d'aquest augment? Una possibilitat podr...
-
En aquests dies de confinament, alguna de les maneres que utilitzem per passar l’estona són les pantalles. És una forma que pot arribar a...
-
Estem acostumats a criminalitzar molt a les persones amb addiccions, però no estem acostumats a escoltar la gent que és addicte. N o és ...
-
C ada vegada es veuen més casos d’adolescent amb diferents problemàtiques, alguns adolescents es mostren com a persones incontrolables que...
jueves, 13 de febrero de 2014
La força de la motivació
Moltes vegades les persones ens movem per motivació i els nens encara d'una manera molt més exagerada del que ens pensem. Amb aquest terme és el que normalment treballem els psicòlegs per intentar canviar la conducta de nens sovint diagnosticats de TDAH.
Una manera de motivar és a través del reforç positiu, premi que incrementa la probabilitat que la conducta es repeteixi, aquest premi no pot ser qualsevol ha de ser un premi que agradi tant al nen que fagi que sigui capaç d'autocontrola's per tal d'obtenir-lo. Per exemple un nen de 8 anys que per si sol no és capaç d'estar més de 2 minuts assegut a una cadira si no està fent una activitat que li agrada i que ademés té la compulsió de retallar tot alló que li ve de gust, el seu reforç positiu podria ser que cada cop que acabi una feina en concret, com podria ser un exercici de matemàtiques, se li deixés retallar un dibuix que li agradés. Aquest premi s'ha d'acordar abans de començar l'exercici per tal de que el nen es motivi, així aconseguirem que faci allò que sempre li ha costat fer.
Amb els nens amb problemes d'impulsivitat i de falta de concentració en les reeducacions quan s'escau treballem d'aquesta manera.
De totes maneres la motivació pot servir per moltes altres coses en els nens, com per exemple motiva'ls en l'estudi perquè arribin allà on volen arribar i sovint no ho saben i per això no es motiven a l'escola i acaben fracasan. Aquest és un dels altres aspectes que es treballen en les reeducacions.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario